Konfliktuskezelés

Konfliktuskezelés tréning cégeknek

Kötelességünk meghaladni saját magunkat és túllendülni a konfliktusokon. (Hegedűs D. Géza)

Ha konfliktusainkat hatékonyabban és asszertívebben szeretnénk kezelni, számos technikát és módszert alkalmazhatunk. A konfliktusok mindennapi életünk során és munkahelyünkön is megjelenhetnek, ám nem mindegy, hogyan állunk hozzá. Vezetőként és munkavállalóként is felelősek vagyunk a konfliktusok megfelelő kezeléséért. A konfliktuskezelés tréningen néhány hatékony módszert veszünk górcső alá.

Miért fontos a hatékony konfliktuskezelés?

A hétköznapi élet nem mentes a konfliktusoktól, vitáktól. Lehet veszekedni, de érdemesebb elsajátítani pár hasznos technikát, amellyel inkább javítunk a vitapartnerrel való kapcsolaton, emellett saját magunknak is kevesebb fejfájást és idegességet okozunk. 

A hatékony konfliktuskezelés segít csökkenteni a harag és a sértettség érzését mindkét félben, így nemcsak informális, hanem formális, munkahelyi kapcsolatok esetén is nagyszerűen hasznosítható. Ha asszertíven kezeljük konfliktusainkat, javulnak a kapcsolataink, több lesz az önbizalmunk, és csökken a stressz az életünkben. 

Kinek ajánljuk a konfliktuskezelés tréninget?

  • vezetőknek, vezetői pozícióban lévőknek,
  • HR-es szakembereknek,
  • szociális és egészségügyi területen dolgozóknak,
  • pedagógusoknak,
  • olyanoknak, akik napi szinten sok emberrel kapcsolódnak munkájukból fakadóan,
  • mindenkinek, aki szeretné a hatékony konfliktuskezelést elsajátítani.
konfliktuskezelés

Mit fogsz megtanulni a tréningen?

Megismerjük a különböző konfliktusforrásokat mind a magánéletben, mind pedig az üzleti életben (munkahelyen), majd ezekre megkeressük az adekvát lehetséges megoldásokat. Megbeszéljük a rejtett és nyílt konfliktus különbségét, és hogy a különböző embertípusokra milyen konfliktus jellemző. Végül valós példákon és gyakorlatokon keresztül elsajátítjuk azokat a technikákat, amelyekkel meg tudjuk oldani a vitás helyzeteket.

Ezt éred el a tréning végére:

  • megtanulsz számos konfliktuskezelési technikát,
  • fejlődik a problémamegoldó képességed,
  • képes leszel asszertíven meghallgatni a másik felet vitás helyzetekben is,
  • nem leszel azonnal ideges, ha valakivel konfliktushelyzetbe bonyolódsz,
  • nő az önismereted,
  • vezetőként gördülékenyebbé válik a kapcsolatod a munkavállalókkal.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2023/000185

Iratkozz fel hírlevelemre!